Wdrożenie STORMSHIELD UTM
Klientom, którzy nie chcą lub nie posiadają wykwalifikowanej kadry aby wdrażać urządzenia STORMSHIELD UTM samodzielnie, oferujemy dodatkową usługę wdrożenia zakupionych u nas urządzeń, która odbywa się standardowo trybie zdalnym lub opcjonalnie w siedzibie klienta.
W zakres podstawowej wersji wdrożenia wchodzą następujące elementy:
- analiza aktualnej struktury sieci klienta zakończona propozycją implementacji w nowym rozwiązaniu,
- konfiguracja portów pod kątem wymagań klienta (jeden dostawca internetowy),
- omówienie zagadnienia obiektów jako podstawowego elementu konfiguracji oraz ich konfiguracja na podstawie aktualnej struktury sieci,
- konfiguracja modułu firewall zgodnie z obowiązującą polityką bezpieczeństwa firmy,
- omówienie i konfiguracja usług: NAT, DHCP, DNS, QoS, NTP,
- omówienie i konfiguracja rozwiązań antywirusowych i antyspamowych,
- omówienie i konfiguracja harmonogramów czasowych,
- konfiguracja modułu ASQ w zakresie dopuszczonych w sieci aplikacji typu komunikatory itp,
- omówienie zagadnień monitoringu w czasie rzeczywistym (Real Time Monitor),
- omówienie modułu SEISMO o ile klient zakupił licencję,
- omówienie i konfiguracja zagadnień raportowania,
- omówienie procedury backupu konfiguracji i aktualizacji oprogramowania.